Cand marimea conteaza! – Canon se mandreste cu locul 4 la Drupa 2012

de: Luminița Nițoiu
16 02. 2012

Fiecare participant in cadrul unei expozitii isi stabileste o serie de obiective pe care face eforturi sa le atinga. Unii isi doresc vanzari mai multe, altii obtinerea unui nivel mai bun al notorietatii sau cat mai multi vizitatori la standul propriu, unii chiar o interactivitate cat mai buna cu publicul…

Canon se mandreste cu ”o dimensiune de invidiat”… a standului de expunere. Suprafata de 3.750 mp deja face compania extrem de fericita ca va ocupa locul al patrulea in ceea ce priveste marimea standului din cadrul targului de printing Drupa 2012.

La expozitia Drupa din acest an (03-16 mai, Dusseldorf), Canon isi va confirma pozitia de lider pe piata printurilor digitale oferind vizitatorilor cel mai mare stand Canon prezent vreodata la targ. Cu o dimensiune de invidiat, 3.750 m², standul Canon (Hala 8a, Stand C06 – 1) ce va include si brandul Oce ca parte a grupului Canon, va fi cel de al patrulea stand ca marime din intregul targ si va domina hala 8a.” – citat din comunicatul de presa de ieri, 15 februarie 2012.

Care va fi beneficiul Canon in urma acestui efort la Drupa 2012? Reiese de aici: ”Standul Canon va ajuta clientii sa vada imaginea de ansamblu a pietei de print.” Deci e clar, nu?

Si HP se lauda cu o marime chiar ”mai de invidiat”: suprafata de 5.000 mp va reprezenta cu siguranta o cireasa rosie pe tortul Drupa 2012, avand in vedere ca va fi al doilea stand ca marime. Totusi, compania HP se pare ca si-a operat o taiere de dimensiune de 700 mp fata de editia Drupa din 2008, conform Print Magazin.

Daca ati fi un expozant in cadrul unui targ, ce obiective ati avea?